Något som ni kanske inte visste om mig?

En sak som ni kanske inte visste om mig, är att jag tycker om att baka och att laga mat.
Två av mina favoritprogram är Sveriges mästerkock och Kniven mot strupen.

När jag bakar eller lagar mat tänker jag alltid mycket på detaljer.
Om det skall vara en kaka med äpplen på säger vi, då skär jag alltid äpplena och lägger dem på något fint sätt,
till exempel format som ett hjärta.
Jag tycker även att det är viktigt att lägga bakverket fint på exempelvis tallriken, 
så som jag gjorde med chokladbollarna ovan.
Varför hjärtformen är en favorit vet jag inte riktigt, kanske för att jag tycker ett hjärta symboliserar något fint.

Så en liten sammanfattning är väl att jag älskar mat (ja, att äta det är också gott, men att laga är nästan roligast) och att jag älskar matprogram också.

Och vad vore ett inlägg utan skryt? 
-Jag har Mycket Väl Godkänt i Hem och konsumentkunskap.

Haha, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0