Fin kväll.

TJOLAHOPP.

Eftersom jag inte tog med mig min kamera förut, så blev det inga bilder för min del.
Men om ni kikar in på Catrines blogg, så finns ett litet collage med bilder från kvällen.
Jag har alltså träffat Catrine och Emma, som jag faktiskt lärt känna via twitter, för första gången.
Vi började kvällen med att stå i kö in till Jensen's Böfhus. Sedan fick vi ett bord längst in (på sjuan, alltså avdelning sju) och beställde mat och åt, pratade osv. En plan inför nästa restaurangbesök, är att inte äta två tacos tre timmar innan. Orkade knappt hälften av maten, vilket kanske inte var så smart. Jaja.
Sedan var vi på Drottningstorget där det var en galen clown. Det slutade med att polisen kom dit.
Vi kollade även in det nya Post-hotellet Clarion, som inte var så märkvärdigt egentligen. 

Sedan gick vi till Starbucks för Catrine och Emma skulle köpa varm choklad. 
Därefter följde vi Emma till bussstationen. Jag och Catrine gick sedan till Brunnsparken och sa hejdå.

Nästa gång måste Amanda vara med också!
Tack tjejer för en fin kväll i alla fall

Kommentarer
Postat av: Catrine

Hihi, det var beeeezt ♥♥♥

2012-01-28 @ 23:14:50
URL: http://catrine.webblogg.se/
Postat av: Louise - Fotografi

Bussstation, lol. <33333



Det stavas busstation, men ok.

2012-01-28 @ 23:17:15
URL: http://louisejorgensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0