En liten presentation.

Detta får bli ett snabbt litet inlägg, bara för att se om allt fungerar.

Jag är en tjej som är bosatt i Göteborg med min fina familj, som består av pappa Glenn, mamma Lotta och lillasyster Ellen på elva år.

Jag har inga direkta fritidsintressen, men jag gillar att vara kreativ och uttrycka mig i bild, form, musik etc.
Hösten 2012 börjar jag på gymnasiet och skall då läsa Estetik och media. Förhoppningsvis kommer jag in på mitt förstahandsval, men om inte, så är andrahandsvalet helt okej också.

I skolan är jag inte sämst och inte bäst, utan jag ligger på en mellannivå, men mer åt det bra hållet än åt det dåliga.
Många VG och några MVG.

När jag blir stor vet jag ännu inte vad jag vill bli, men någon gång vill jag åka till USA som au pair.
Vill även volontära i Sydamerika eller Afrika. Något inom mediabranschen skulle också vara kul.
Jag har några år kvar att bestämma mig, så jag tar en bit i taget. Mitt framtidsyrke är inte det viktigaste just nu.

Jag kan inte så mycket om foto egentligen, men har nu bestämt mig för att jag vill lära mig att fota bra,
men det lär ju ta ett tag. Jag tränar i alla fall med min systemkamera - Nikon d3100. 
Den är faktiskt bra, men jag önskar mig ett bättre objektiv, för då är jag nöjd!

Nu vet ni lite mer om mig, så jag hoppas att ni vill följa bloggen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0