Bilder från idag.

Lite bilder från idag. Gillar att vara kreativ så färger & en pensel fick bli materialet för att visa vem jag är.
Fattar ni inte vad jag menar? Ähh.

Idag har jag gått i skolan, kollat synen hos skolsyster(såg som jag misstänkte inte hundra procent bra...), pluggat engelska, fotat och bara tagit det lugnt.

Laddar inför imorgon då jag fyller 16. Ett år närmre min 18-årsdag!!!
Egentligen ser jag inte 18 som något speciellt egentligen. Att jag får göra ca allting är ju en sak,
men att göra alla sakerna är en annan. Än så länge lever jag i nuet och orkar inte tänka framåt.
Ok, där ljög jag eftersom jag nyss gjorde det.

Imorgon kommer min farbror, hans fru, mina två kusiner, farfar och gammelfarmor hit för att fira mig på eftermiddagen.
Har aldrig varit förtjust i tårta, men har beställt en som faktiskt verkar vara väldigt god.

TJINGTJONG.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0