Närbild.

En bild från idag, halvsminkad och morgonrock.

Restaurangbesöket blev bra, eller hur sjutton man skall säga det. 
Valde en kebabtallrik, vilket var gott. Men alltid skall kebabtallrikarna vara så stora och mäktiga,
så man orkar ju kanske lite mer än halva? Kan det inte finnas ett alternativ med en mindre kebabtallrik, för ett billigare pris? Tänkte att man får ut mer för pengarna i så fall. 

Okej, stryk allt det jag skrev.

Just nu sitter jag vid datorn as usual. Kollar på en knäpp film med lite olika gamla videos jag har klippt ihop till en film, sinnes vilka konstiga inspelningar jag gjort...?

Har förresten fått hem ett nytt skärmskydd till iphonen, samt två nya skal.
Är supernöjd! Kan göra ett inlägg om det imorgon, eller någon annan dag!

KRAM KRAM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0