LISTA - Dag 4.

Fattar inte riktigt vad som menas med hur jag hade det förut, eller jag vet inte vilken bild jag skall visa,
men det får bli en bild när jag precis hade klippt av en rejäl bit av håret mitt, och gjorde tummen upp.

Dag 4: En bild som visar hur du mådde förut.

Dag 5: Dagens outfit.

Dag 6: En låt som betyder mycket

Dag 7: Åtta bekännelser.

Dag 8: En bild på en tid du saknar.

Dag 9: En gammal och en ny bild på dig själv.

Dag 10: En bild från din förra sommar.

Dag 11: Bakrund på mobilen.

Dag 12: En puss eller kram bild med dig och någon annan.

Dag 13: Några favorit citat.

Dag 14: En bild du tycker visar kärlek.

Dag 15: En bild som får dig att le.

Dag 16: En bild på nånting du är svag för.

Dag 17: En bild på dig osminkad.

Dag 18: En bild på dig när du äter

Dag 19: Din mobiltelefon.

Dag 20: Bilder på ditt/dina favorit klädesplagg.

Dag 21: En bild på dig när du var liten

Dag 22: Din nuvarande profilbild på facebook.

Dag 23: Visa ditt rum.


Kommentarer
Postat av: Louise - Fotografi

Men sööööööt!

2012-02-13 @ 10:38:24
URL: http://louisejorgensen.blogg.se/
Postat av: Catrine

Slottsskogen??

2012-02-13 @ 11:51:50
URL: http://catrine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0