Vad har hänt?

Tjohej!

Anledningen varför jag inte bloggat, är för att jag varit väldigt sjuk.
Jag har råkat ut för en förbaskad influensa och varit sängliggande, men nu är jag tillbaka på banan igen!

Och vad har hänt de där få dagarna innan jag blev riktigt sjuk, då jag inte hunnit blogga?
Jo, jag har bakat (kladdmuffins som vanligt), haft filminspelning (var kille, samt rösten på filmen), suttit ute i solen och pluggat, samt färgat håret rött!

Nej, det sista skojade jag med, det är bara en redigering.

Men jag tycker knallrött hår är så ballt, snyggt!

JAJA, TROR JAG ÄR TILLBAKA HÄR I ALLA FALL!

Just det, jag har även påbörjat ett projekt i samarbete med SOS Barnbyar.
Mer om det en annan dag!

HERRÅ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0