CYPERN.


Jag tror jag nämnt det tidigare, att jag skall till Cypern i sommar alltså.
Jag åker i slutet av juni med min underbara familj och vi stannar där nere i femton dagar.
Utomlandsresor med familjen är det bästa jag vet, jag mår så bra då.

Cypern har länge varit en dröm, så att åka dit känns hur bra som helst.
Hotellet är jättefint, och vi kommer bo i ett hotellrum mot poolen.
25 meter från hotellet ligger en sandstrand, samt det turkosfärgade havet.
Sandy bay (en populär strand) ligger bara några hundra meter från området,
och Nissi beach (som ni som läser Kenzas blogg säkert sett bilder ifrån när hon var där i somras) ligger 600m från hotellet.

Detta låter lite skrytit, men jag längtar så mycket och ville bara berätta att jag kommer vara borta då.
Min tanke är att fortfarande blogga från denna blogg i sommar, så uppdateringen då kommer väl vara sådär.
Så fort jag får internet, kommer jag såklart blogga lite.

Efter resan skall jag dela med mig av bilder, samt en liten recension av vad jag tycker om Cypern, Ayia Napa, hotellet och Fritidsresor.
Kanske även kan dela med mig med lite tips och sådant?


Förresten, vad skall ni göra i sommar?
Jobba, åka runt i Sverige, vara hemma, åka utomlands(isåfall vart?), eller vad skall ni göra?

BERÄTTA, det är så kul att höra sådant:)

KRAM

Kommentarer
Postat av: Catrine

sv: Den andra bilden är inte från Skåne, tihi, den är från Kungsö! :D

2012-02-19 @ 17:32:04
URL: http://catrine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0