Självporträtt.

Självporträtt från igår.

Mitt liv just nu är inte särskilt händelserikt om man säger så.
Var på någon teater på Brewhouse idag med klassen. Den var tråkig och inte särskilt intressant.
Efteråt åt jag en caesarsallad på mackedonken, mumsigt.

Hade också religion i ca en och en halv timme. 
Jag gillar religion och det gick jättebra!

Idag är det fettisdagen, vilket betyder SEMLOR!!!
Eh nej, inte för min del. Gillar det inte. 

Istället hade mamma köpt med en kärleksmums från ett konditori hem till mig.
Jag åt den förut och det var jättegott.

Har även gjort lite matte, samt geografi(som vi har tills imorgon).
Är inte riktigt klar med läxan, men skall göra klart resten sedan.

Kollar nu på Big brother live, som är nytt för i år.
Att de visar det en timma tisdag-fredag på tv11 alltså!

ÄH, sorry för ett tråkigt inlägg.

HEJDÅ.

Kommentarer
Postat av: Hanna Nyberg

sv: vill du ses nån dag eller?♥

2012-02-21 @ 22:42:03
URL: http://hannanyberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0