Självporträtt från idag.



Har varit ute idag och tagit lite kort. 
Vädret var på topp och våren är påväg (tror och hoppas jag).

Åt ananas för en halvtimma sedan, för att se om det är det jag är allergisk mot.
Kan ju säga att jag känner mig helt tjock i munnen, och det sticks fortfarande på hela tungan.
Fan, jag som älskar ananas...

Nu kollar jag på Så ska det låta. Väntar och längtar tills klockan blir nio, då Big Brother live-sändningen börjar.
Undra vem som åker ut...

Imorgon är jag ledig, för klassen skall åka skridskor hela dagen, och eftersom jag har extraben i fötterna så kan jag inte åka skridskor. Så jag fick vara hemma istället :)

Kommentarer
Postat av: Hanna Nyberg

sv: jo, det är ju det.. helt sjukt ..

r.i.p..

2012-02-26 @ 21:02:24
URL: http://hannanyberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0