GRATTIS ROBIN.

GRATTIS TILL ROBIN SOM FYLLER ÅR IDAG!

Tjenare tjenare.
Idag slutade vi efter vi gjort ett jojotest (som beeptestet fast längre). 
Jag anstrände mig inte så mycket, för jag började hosta en del och är lite förkyld.
Vill ju inte bli sjukare så..
Klockan var ungefär tio över två då.

Sedan jag kom hem har jag pluggat engelska och matte.
Det har gått bra, men förstår inte så mycket om jag skall vara helt ärlig.

När man har så mycket i skolan blir man, i alla fall jag, lite ledsen, 
för det känns som man har så mycket att man får panik ifall man inte klarar det hyfsat bra.
Men jag vet i alla fall att jag har pluggat och gjort mitt bästa, och mer kan ingen begära av mig.

Vad har ni gjort idag? Har ni mycket i skolan?

CIAO.

Kommentarer
Postat av: Hanna Nyberg

sv: grymt räcker inte till för att beskriva hur.. bra.. det är. eller något. haha! :D

2012-02-22 @ 21:16:30
URL: http://hannanyberg.devote.se
Postat av: Hanna Nyberg

sv: grymt räcker inte till för att beskriva hur.. bra.. det är. eller något. haha! :D

2012-02-22 @ 21:17:12
URL: http://hannanyberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0