En typisk söndag.

gif creator

Det har varit en typisk söndag idag, lite plugg, bakning, bubbelbad, bingolotto och datorslapp.
Helt okej, även fast jag borde ha pluggat mer. Men det har varit mysigt i alla fall.

Och vi behöver inte prata om bingolotto, eftersom jag inte vann ett skit, som vanligt.
Samma visa varje söndag. 
När jag var yngre vann jag VARJE GÅNG jag spelade, alltså varje gång.

Nu ser jag på så ska det låta som precis började. Hur kul som helst!

OCH JUST DET, BIG BROTHER BÖRJAR IDAG IGEN, kl 21. 
MITT LIV ÄR FULLÄNDAT, DET ÄR KOMPLETT, DET ÄR ALLDELES TOPPENBRA.
Typ så känner jag, även fast dokusåpor i sig bara är skit. Men kul är det!
Så länge man inte är med i leken själv det vill säga.

Hoppas att ni har haft en bra söndag!

Nu är lovet slut, och jag börjar i skolan imorgon igen.
Lite kul skall det bli, men stressigt och jobbigt också.

PUSS OCH KRAM.

Kommentarer
Postat av: Hanna Nyberg

sv: ahaha! saknar dig eve :< ♥

2012-02-20 @ 22:50:14
URL: http://hannanyberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0