Alla hjärtans dag.

Självporträtt.
Vet ni? 
Pappa köpte med sig lite ingridienser hem som saknades, så jag kunde baka lite på kvällen.
Det blev en lite väl kladdig kladdkaka, det blev i stort sätt bara smet. Men gott var det!

Imorgon är det alla hjärtans dag. Dagen i sig är väl en smaksak, eller vad man skall kalla det.
Det finns människor som tycker att dagen är värdelös, men det finns även människor som tycker det är en fin dag.

Jag tycker att alla hjärtans dag är en fin dag, som man gärna kan fira med sin "partner" eller med sina nära och kära. 
Men glöm inte bort att man skall ge kärlek till de runt omkring sig varje dag!
Alla hjärtans dag är till för att visa lite extra kärlek, så det är väl fint.

Äh, blablabla.

Jag skall "fira" alla hjärtans dag med mamma och Ellen i stan.
Jag och Ellen skall möta mamma vid fyra, så skall vi in till stan och kolla lite.
Vi skall äta och sedan ta en fika på Starbucks. Har ännu inte ätit/druckit något därifrån.

HAR NI NÅGOT TIPS PÅ VAD JAG SKALL VÄLJA ELLER?

Tjohejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0